page_banner

nutizie

Tagliate una mortasa o una cucitura di muru?Avete bisognu di sti strumenti basi

Malgradu i so nomi fantastichi, i siding è i tacchi sò forti, cunnessioni assequibili chì ogni livellu di legnu pò aduprà.A falda di u muru hè un canale simplice di fondu pianu utilizatu per installà è sustene un scaffale o un pannellu, è u slot hè una falda di muru unilaterale tagliata in u bordu di u materiale.I moldings è i cutouts di u muru sò staples di l'armarii tradiziunali è l'armarii, è sò un modu grandile per aghjunghje forza, evità hardware voluminoso, è aumentanu l'appellu visuale.
Sè vo site relativamente novu à questi tipi di articuli, pudete truvà chì ci sò parechje manere di creà.Hè difficiuli di guardà quale arnesi sò necessarii per un metudu particulari.Per furtuna, ci sò parechji prudutti utili per i dui modi più cumuni di fà bordu è articuli cut-in.
Qualunque sia u metudu chì sceglite, avete bisognu di qualchi strumenti chjave.Cum'è cù tutti i prughjetti di woodworking, avete bisognu di una misura di cinta.Un altru must-have hè un bonu set di clamps, cum'è u Bessey Economy clutch type clamps, chì ghjunghjenu l'equilibriu perfettu trà a qualità è u prezzu.Infine, avete bisognu di cola di legnu per creà l'articulazione.
A manera più cumuna di fà una guaina o cutout hè cù una sega di tavulinu.Tuttavia, ci sò sempre manere di fà queste cunnessione nantu à una sega da tavola.Se ùn fate micca ghjunti di rivestimentu è di mortasa spessu, cunzidira u metudu di una sola lama.Per d 'altra banda, sè spessu fate tali articuli, cumprà una falda di muru regulable.
Questa sega da tavola da 10″ hè capace di fà prughjetti prufessiunali senza piglià troppu spaziu.Veni cun un praticu caster stand, slatted telescopic rail, portu di raccolta di polveri è piastra d'agulla regulabile.Questa sega hè pronta per aiutà vi à unisce planking è tacche.
Sè vo site novu in u mobili di moda o l'armari, o ùn vulete micca spende una fortuna, sta sega da tavola hè per voi.Dotata di una lama di 8,25 inch è di tuttu ciò chì avete bisognu, sta sega da tavola pò gestisce facilmente i travaglii duru in a casa.In più, quandu ùn hè micca in usu, pudete mette in modu sicuru nantu à un scaffale o sottu u to lettu.
Starrett hà una reputazione per a fabricazione di pannelli quadrati combo chì superanu a cumpetizione in termini di qualità di costruzione è precisione.Cù lame d'acciaio induritu, punte di ghisa durature è bulloni di serratura di precisione, pudete cuntà nantu à questu quadru cumminatu per pruduce sempre lati dritti è anguli veri dritti.Hè assai impurtante per assicurà chì a vostra fence è e lame sò perfettamente livellu prima di fà guaine o cutouts.
Fattu d'acciaio di alta densità di carburu TiCo di alta qualità, stu set di gonna di muru regulabile hè pensatu per tagli trasversali senza fine.Queste lame anu ancu un revestimentu d'argentu ICE chì impedisce chì i detriti si accumuli nantu à e lame, mantenendu fresche è pulite durante l'usu prolongatu.Queste lame si adattanu à i mandrini standard, tuttu ciò chì avete bisognu à aduprà nantu à a vostra sega hè una piastra d'agulla chì si adatta à a falda di u muru.
Utilizà un router hè un altru modu populari per fà trim o cutouts.In ogni casu, i routers sò arnesi più avanzati chì a maiò parte di e seghe da tavola è sò menu cumuni trà DIYers.Tuttavia, ci sò parechje manere di utilizà un router per fà una pelle o cut.A cosa principal per ricurdà hè chì u router ferma u livellu è lisu quandu si move à traversu u materiale.
Stu router 1.25 horsepower hè compactu ma putente.Cù velocità regulabile, basa fissa, prufundità di bit regulabile è dui indicatori LED di spaziu di travagliu, u DWP611 hè versatile è precisu.Sia chì vulete usà u vostru propiu manuale è fà a manu, o agganciallu à una tavola di router per più coerenza, u DWP611 gestirà tuttu ciò chì ti lanciate.
Ancu s'è a tavola di u router ùn hè micca essenziale per u metudu di u router per travaglià, se vi preoccupate di a precisione, stu pacchettu hè per voi.Cù a tecnulugia auto-squarata è una guardia robusta, sta tavola di router facilita u tagliu di planking di qualità prufessiunale è tacca.
U Top Flush Bearing, o ciò chì hè comunmente chjamatu un trapanu drittu, si attacca à u vostru router è usa cuscinetti di guida è un cutter flat per creà un canale di fondu pianu in u vostru materiale.Cù questi annessi nantu à a tavola di u router pudete fà un rake abbastanza facilmente, ma ùn hè micca cunsigliatu per usà nantu à una baseboard, salvu chì pudete facilmente sguassà u guardrail.Sempre chì tenete u fondu di u router flussu cù u materiale, pudete ottene risultati simili à a tavula.
Questa piallatrice manuale in miniatura hè fantastica per creà una superficia perfettamente plana dopu à scavà a maiò parte di u materiale cun un router.Ancu s'ellu hè affordabbli, questu aereo hè dotatu di una lama di molitura di precisione chì riduce a vibrazione è di lame d'acciaio multistrati chì travaglianu inseme per pruduce chips precisi è puliti à ogni passu.Questa hè una grande opzione se ùn site micca sicuru d'avè aduprà un router di manu, ma ùn vulete micca cumprà una tavola di router.
Iscriviti quì per riceve a nostra newsletter settimanale BestReviews cù cunsiglii utili nantu à novi prudutti è grandi offerte.
William Briskin scrive per BestReviews.BestReviews aiuta milioni di cunsumatori à fà e decisioni di compra più faciule, risparmiendu tempu è soldi.


Tempu di Postu: Aug-15-2022